Return on Expectation Measurement
"It does not happen all at once. There is no instant pudding."  (W. Edwards Deming)
 
   
 
Vorige Volgende
Return on Expectation Measurement

 

Return on Expectation Measurement

Partners
Gebruikers
Community of Users
Pers

 

Community of Users

We voorzien een derde COU op 30/05/18 in The House to Be, Z1 Researchpark in Zellik. Op het programma staat

  • 08h30: onthaal
  • 09h00: demo ROEM 1.0 - 3.0
  • 10h30: Een voorstelling van ROEM 4.0, zijnde het resultaat van het denkwerk tijdens de tweede COU.
  • 12h00: lunch
  • 13h00: we zitten per 3 gebruikers samen om ervaringen te delen. Hiervoor brengt élke gebruiker een laptop mee. We doen twee dergelijke rondes zodat je van 5 personen rechtstreeks leert. Themata zijn:
    • Wat zijn goede vragen en hoe stel je die op?
    • Op welke KPI’s rapporteren en hoe doe je dat?
    • Quid meetmomenten (aantal, wanneer, ...) per deelnemer aan een leeractie + wie bevragen (deelnemer/leidinggevende/collega’s/trainer/…) + effect hiervan
    • Voor welke leeracties ROEM gebruiken: al je leeracties/initiatieven of een selectie uit je aanbod? Indien het tweede wat zijn criteria om het wel of niet te evalueren via ROEM? > delen van ervaringen tussen gebruikers
    • Het overzicht in ROEM bewaren door correcte keuzes in indeling en naamgeving van zowel gebruikers, projecten, leeractiviteiten …
    • Efficiëntie & effectiviteit: hoe op een snelle manier een vragenlijst organiseren, uitsturen & een hoge respons verzamelen
  • 15h30: Opmaak voorstellenlijst obv gesprekken. We koppelen op een latere datum terug in welke van de 4 versies we die voorstellen opnemen. Het is de bedoeling immers niet om een versie 5.0 te bouwen.

Mail naar Kristoff als je graag naar de COU komt.

Wat we in de vorige twee COU's beleefden kan je terugvinden in de Mediatheek

Return on Expectation Measurement

 

Home


Home

 

 

Visie


Waarom evalueren?
Hoe evalueren?
Inspiratie

 

 

Over ROEM


Wat doet ROEM
Kenmerken
Rollen
Momenten
Rubrieken
Doelstellingen toevoegen
Vragenlijsten aanmaken
Vragenlijsten bezorgen
Resultaten

 

 

Voorbeelden


Leerdoelen afstemmen
Tevredenheid checken
Verandering meten
Toepassing opvolgen
Leeractiviteit verbeteren
Bijdrage organisatiedoelen
Bijdrage POP

 

 

Community


Partners
Gebruikers
Community of Users
Pers

 

 

Meer info


Registreer
Training & Events
Contact