Return on Expectation Measurement
"To change behavior and get results you want, you need structure, support and accountability"  (Ken Blanchard)
 
   
 
Vorige Volgende
Return on Expectation Measurement

 

Return on Expectation Measurement

Leerdoelen afstemmen
Tevredenheid checken
Verandering meten
Toepassing opvolgen
Leeractiviteit verbeteren
Bijdrage organisatiedoelen
Bijdrage POP

 

Tevredenheid checken

Marian is personeelsverantwoordelijke van een kleine KMO en heeft een gratis account op ROEM aangemaakt. Omdat zij bij een eerste groep deelnemers van de opleiding Excel tegenstrijdige geruchten over de kwaliteit heeft opgevangen, wil ze nagaan waarover de deelnemers (mis)tevreden waren.

  1. Marian geeft een nieuw project en de leeractiviteit excel in. Zij kiest ervoor om enkel de verplichte velden in te vullen.


  2. Ze kiest voor het aanwezige sjabloon Tevredenheid Deelnemers en bezorgt de link naar de vragenlijst de dag na de leeractiviteit aan de deelnemers. Marian kopieert hiervoor de URL in haar mailprogramma.


  3. De deelnemers vullen de vragenlijst die ze in hun mailbox kregen in.




  4. Marian bekijkt de resultaten van de bevraging in de resultatenpagina van ROEM en merkt dat het probleem is dat de inhoud van de training te weinig afgestemd is op de noden op de werkvloer. Ze exporteert de resultaten en bezorgt ze aan de opleidingsaanbieder, om dit probleem in de volgende sessie te verhelpen.



Return on Expectation Measurement

 

Home


Home

 

 

Visie


Waarom evalueren?
Hoe evalueren?
Inspiratie

 

 

Over ROEM


Wat doet ROEM
Kenmerken
Rollen
Momenten
Rubrieken
Doelstellingen toevoegen
Vragenlijsten aanmaken
Vragenlijsten bezorgen
Resultaten

 

 

Voorbeelden


Leerdoelen afstemmen
Tevredenheid checken
Verandering meten
Toepassing opvolgen
Leeractiviteit verbeteren
Bijdrage organisatiedoelen
Bijdrage POP

 

 

Community


Partners
Gebruikers
Community of Users
Pers

 

 

Meer info


Registreer
Training & Events
Contact