Return on Expectation Measurement
"We’re not offering a 2-day event, we’re providing a 9-months behavior support service"  (Wilson Learning)
 
   
 
Vorige Volgende
Return on Expectation Measurement

 

Return on Expectation Measurement

Leerdoelen afstemmen
Tevredenheid checken
Verandering meten
Toepassing opvolgen
Leeractiviteit verbeteren
Bijdrage organisatiedoelen
Bijdrage POP

 

Bijdrage aan POP

Koen is junior verkoper bij een telecombedrijfje en wil nagaan in hoeverre de leeractiviteiten die hij het voorbije jaar volgde, hebben bijgedragen tot de persoonlijke ontwikkelingsdoelen die hij zich heeft gesteld.

  1. Koen voerde samen met zijn POP-coach 3 POP-doelstellingen in ROEM in. Hij kiest ervoor om die niet te delen met de beheerder van ROEM.

  2. Koen gaat via zijn persoonlijke account checken aan welke POP-doelen hij heeft gewerkt


  3. Hij bekijkt de detailresultaten van dat POP-doel.



  4. Koen kan op basis van deze resultaten beslissen hoe hijverder omspringt met zijn persoonlijke doelstellingen. Eventueel kan hij deze terug aanpassen.




Return on Expectation Measurement

 

Home


Home

 

 

Visie


Waarom evalueren?
Hoe evalueren?
Inspiratie

 

 

Over ROEM


Wat doet ROEM
Kenmerken
Rollen
Momenten
Rubrieken
Doelstellingen toevoegen
Vragenlijsten aanmaken
Vragenlijsten bezorgen
Resultaten

 

 

Voorbeelden


Leerdoelen afstemmen
Tevredenheid checken
Verandering meten
Toepassing opvolgen
Leeractiviteit verbeteren
Bijdrage organisatiedoelen
Bijdrage POP

 

 

Community


Partners
Gebruikers
Community of Users
Pers

 

 

Meer info


Registreer
Training & Events
Contact